Son Dakika


Edirne Belediyesi, yaz aylarında artış gösteren sivrisinek ve diğer uçkunlara karşı yürüttüğü mücadele çalışmalarına aralıksız devam ediyor.
Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından hazırlanan haftalık ilaçlama programı kapsamında, kent genelindeki mahallelerde düzenli ilaçlama çalışmaları gerçekleştiriliyor. Halk sağlığını korumayı amaçlayan çalışmaların belirlenen program doğrultusunda sürdürüleceği bildirildi.
Belediye yetkilileri, sivrisineklerin üreme alanlarının azaltılmasında vatandaşların desteğinin büyük önem taşıdığını belirterek, çevrede tespit edilen kontrolsüz su birikintileri ve sivrisinek üreme alanlarının 153 Çözüm Edirne hattına bildirilmesini istedi.
Yetkililer, vatandaşların ihbarları sayesinde mücadele çalışmalarının daha etkin şekilde yürütülebileceğini vurgulayarak, yaz boyunca ilaçlama faaliyetlerinin devam edeceğini kaydetti.
BENZER HABERLER