logo

EDİRNE’DE TOPLU TAŞIMA VE TRAFİK GÜVENLİĞİ MASAYA YATIRILDI

EDİRNE’DE TOPLU TAŞIMA VE TRAFİK GÜVENLİĞİ MASAYA YATIRILDI

Edirne İl Emniyet Müdürü Muhittin Ayhan başkanlığında, toplu taşıma hizmetleri ve trafik güvenliğine ilişkin değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıya S.S. 19 Nolu Serhad Birlik ETUS Minibüsçüleri, Midibüsçüleri ve Otobüsçüleri Motorlu Taşıyıcılar Kooperatifi Başkanı Aytaç Dilci, Edirne Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürü Mustafa Çelik, İl Emniyet Müdür Yardımcıları, birim amirleri, muhtarlar ve kooperatif üyeleri katıldı.

Toplantıda trafik güvenliğinin artırılması, toplu taşıma hizmetlerinde vatandaş memnuniyetinin yükseltilmesi, sürücülerin karşılaştığı sorunlar ve bu sorunlara yönelik çözüm önerileri ile kurumlar arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesi konuları ele alındı.

Edirne İl Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, kentin huzur ve güvenliğinin sağlanması amacıyla ilgili kurum ve paydaşlarla koordinasyon içerisinde çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğü ifade edildi.

8 Kez Görüntülendi. Etiketler: »
#

SENDE YORUM YAZ

10+8 = ?