Son Dakika


Edirne Belediyesi, çevre kirliliğinin önlenmesi ve sürdürülebilir atık yönetiminin sağlanması amacıyla işletmelere yönelik bitkisel atık yağ denetimlerini sürdürdü.
Belediyenin İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü ekipleri tarafından gerçekleştirilen denetimlerde, işletmelerin bitkisel atık yağların toplanması, depolanması ve bertaraf edilmesine ilişkin mevzuata uygun hareket edip etmediği kontrol edildi.
Denetimlerin, atık yağların çevreye zarar vermesinin önüne geçilmesi ve geri dönüşüm süreçlerinin etkin şekilde yürütülmesi amacıyla gerçekleştirildiği belirtildi.
Edirne Belediyesi yetkilileri, daha temiz, sağlıklı ve sürdürülebilir bir kent hedefi doğrultusunda çevre denetimlerinin aralıksız devam edeceğini ifade etti.
BENZER HABERLER