Son Dakika


Edirne Belediye Başkanı Filiz Gencan, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla karne heyecanı yaşayan öğrenciler için bir kutlama mesajı yayımladı.
Başkan Gencan, mesajında bir eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencileri gönülden kutlayarak, gösterdikleri emek ve gayretin gelecekleri için önemli bir kazanım olduğunu vurguladı.
Çocukların eğitim yolculuğunda büyük özveriyle görev yapan öğretmenlere ve her zaman desteklerini esirgemeyen velilere teşekkür eden Gencan, öğrencilere güzel anılar biriktirecekleri, bol bol dinlenecekleri ve yeni eğitim öğretim yılına enerjiyle başlayacakları bir yaz tatili temennisinde bulundu.
Başkan Filiz Gencan, mesajını “Hepinize iyi tatiller.” sözleriyle tamamladı.
BENZER HABERLER