Son Dakika


Edirne Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği etkinlik kapsamında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Belediye hizmet binası önünde kurulan stantta gerçekleştirilen etkinliğe vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi. Belediye görevlileri tarafından hazırlanan aşureler, gün boyunca vatandaşlara ikram edilirken, etkinlik birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünün yaşatılmasına katkı sağladı.
Aşure dağıtımına katılan vatandaşlar, bu anlamlı ikram dolayısıyla Edirne Belediyesine teşekkür etti. Muharrem ayının manevi atmosferini yansıtan etkinlikte, dayanışma ve paylaşmanın önemine dikkat çekildi.
Edirne Belediyesi yetkilileri, geleneksel değerleri yaşatmaya yönelik sosyal etkinliklerin önümüzdeki dönemlerde de devam edeceğini belirtti.
BENZER HABERLER