logo

BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ÖĞRENCİLERİNDEN ÇEVREYE ÖRNEK DAVRANIŞ

BAHÇEŞEHİR KOLEJİ ÖĞRENCİLERİNDEN ÇEVREYE ÖRNEK DAVRANIŞ

Bahçeşehir Koleji öğrencileri tarafından yürütülen proje kapsamında toplanan elektronik atıklar, 1. Sınıf Atık Getirme Merkezi’ne teslim edildi.

Çevre bilincini artırmayı amaçlayan proje kapsamında elektronik atıkları geri dönüşüme kazandıran öğrenciler, örnek davranışlarıyla takdir topladı. Öğrenciler ve öğretmenleri, Sıfır Atık Marketi’nde ağırlanırken çevreye gösterdikleri duyarlılık dolayısıyla kendilerine Çevresel Duyarlılık Teşekkür Belgesi takdim edildi.

Yetkililer, çevre bilinciyle hareket ederek geri dönüşüme katkı sağlayan öğrencileri ve projede emeği geçen öğretmenleri tebrik ederek, Bahçeşehir Koleji ailesine çevreye duyarlı çalışmaları için teşekkür etti.

12 Kez Görüntülendi. Etiketler: »
#

SENDE YORUM YAZ

3+9 = ?