logo

FAHRETTİN SAVCI: “MEHMET ÖZCAN AK PARTİ’YE GEÇTİ DİYE NEDEN SEVİNELİM?”

FAHRETTİN SAVCI: “MEHMET ÖZCAN AK PARTİ’YE GEÇTİ DİYE NEDEN SEVİNELİM?”

Türkiye Tüm Roman Dernekleri Konfederasyonu Genel Başkanı ve AK Parti Edirne 26. Dönem Milletvekili Adayı Fahrettin Savcı, Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’ın AK Parti’ye geçişine ilişkin dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
Savcı, Mehmet Özcan’ın AK Parti’ye katılmasının parti teşkilatları veya partililer açısından bir sevinç nedeni olmadığını belirterek, “Mehmet Özcan AK Parti’ye geçti diye neden sevinelim ki? Eğer bir sevinç duyulacaksa, buna en çok Mehmet Özcan sevinmelidir” ifadelerini kullandı.
Açıklamasında partiye gönül veren teşkilat mensuplarının emeklerine vurgu yapan Savcı, siyasi geçişlerin değerlendirilmesinde partinin temel ilkeleri ve teşkilatların görüşlerinin dikkate alınması gerektiğini savundu. Savcı’nın açıklamaları, Keşan ve Edirne siyasetinde yeni bir tartışmanın fitilini ateşledi.

38 Kez Görüntülendi. Etiketler: »
#

SENDE YORUM YAZ

4+8 = ?