Son Dakika


Ayşekadınspor, 2026-2027 sezonu kadro planlaması kapsamında futbolcu Abdullah Nergis ile yeniden anlaşma sağladı.
Kulüpten yapılan açıklamada, yeni sezon öncesinde kadro yapılanması çalışmalarının devam ettiği belirtilirken, Abdullah Nergis’in yeniden kırmızı-beyazlı formayı giyeceği duyuruldu.
Ayşekadınspor yönetimi, anlaşmanın hem oyuncuya hem de kulübe hayırlı olmasını temenni ederek, yeni sezonda Abdullah Nergis’e başarılar diledi. Kırmızı-beyazlı ekip, yeni sezon hazırlıkları kapsamında iç transfer çalışmalarını sürdürmeye devam ediyor.
BENZER HABERLER